måndag 26 april 2010

Underbart!

Titta på det HÄR inlägget hos Min eden! Åh, jag blir alldeles lycklig av inspiration till planteringsbord! Jag drömmer om ett planteringsbord och hoppas att jag inom en ganska snar framtid kan bygga ett. Men jag vill kunna använda det till lite annat också, t ex förvaring av annat än bara krukor och planteringsredskap. Skulle vilja ha en bänk i anslutning också så att man kan sitta och njuta!

Kramar!












PS. Så här fint blev brödet som bakades här hemma imorse! Jag modifierade receptet lite och trodde först att de skulle bli helt misslyckade, men det blev tvärtom, de jäste och blev väldigt lyckade! Min assistent från Assistent original kan man lita på ;-)

4 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Hej, va glá ja blir av att du hittat mina planteringsbord. Det är första gången jag är in på din sida och jag gillar vad jag ser :D

Ha det gött gött i vårsolen!
/Nina

Unknown sa...

Tack snälla för din goa kommentar hos mig!

Det vita utomhus möbelsetet för barn, som du visar var billigt! Rusta kan,
Kram annaleena

Lindis sa...

Jag vill ha receptet!!! Maila mig det tack!

Camilla sa...

Men mums...nu blev jag sugen på en kvällsmacka. Attans att det inte fanns något nybakt bröd här i huset!
Camilla