söndag 18 april 2010

Starbucks coffee

Nu åker mina flaskor från Amerikansa Starbucks Coffee fram för sommaren! Jag har två som rymmer 1 liter och en som rymmer drygt 1/2 liter. De är perfekta att ha med sig om man vill ha med sig dricka någonstans eftersom de har jättebra skruvkork, är av hårdplast och har ett "handtag"! de är också suveräna att ha i kylskåpet med kall dricka i!Ytterligare en grej som gör att jag tycker så mycket om dem är att de påminner mig om resor vi har varit på då jag har köpt dem. varje gång jag plockar fram dem kommer minnena tillbaka, är det inte fantastiskt!?!?

Stor kram till er alla, nu ska jag steka pannkakor till en hungrig liten pojke!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhh, vad du är gullig, tack snälla jag blir så glad:-)
Jag har en ny kamera och vi har inte blivit riktigt bra vänner ännu..
Starbucks, I love, fick mina muggar från Spanien i fredags och geanst smakar kaffet så mycket bättre.
Ha en mysg kväll.
Kram

s.m.i.l.e sa...

Bästa sortens souvenir, den som förgyller vardagen och väcker glada resminnen.

Laila sa...

Snygga och praktiska flaskor. När dom dessutom ger sån fina minnen så är det klart att dom ska fram. :-)

a piece of happiness sa...

Vilken mysig blogg du har.

Jag har varit på endast ett Starbuck's och det var i Bangkok. Jag var bara glad att få kaffe där och jag köpte en ursnygg termos där.
Nu håller den tyvärr inte värmen i kalla Sverige ;) men den är snygg!

Kärleksallen sa...

Åhh vilka fina! Jag är så nyfiken på Starbucks kaffe! Ja Ferdinand är faktiskt coolt, Eowyn däremot är sådär... det är svårt med namn men Signe är nog en favorit!
Kramar Johanna

Huset utanför stan sa...

Å så fina och praktiska flaskor! De är ju perfekta nu när picknicksäsongen börjar!

Tack för dina gulliga ord om mina virkade bokstäver! Jaaa, du måste börja virka! Jag började i höstas och kan inte sluta... det är väldigt beroendeframkallande;-)

Sköt om dig, kram