tisdag 20 april 2010

Soulmate

Jag har en riktig soulmate. Anna heter hon och mer eller mindre varje dag tackar jag för att hon finns i mitt liv. Idag gjorde jag därför det här hjärtat till henne....Hjärtat har jag gjutit i en form från Panduro och bokstäverna har jag stämplat med bokstavsstämplar från Clas Ohlsson.

Jag ska fortsätta pyssla med mina bokstavsstämplar och hinner jag färdigt med mitt projekt så kommer jag att visa er senare ikväll!

Ha nu en riktigt bra kväll allihopa, för min del står nattning av en liten kille främst på schemat!

KRAM!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, vilket fint.
har en sak till dig i bloggen,
kram

Anonym sa...

Verkligen jätte fint gjort! Kul nu fick jag tips inför framtida gjutning :) Det där med florist håller jag med om, jag har smma dröm!! Kram och ha en bra dag /Caroline

Bea sa...

vilket fint hjärta, vad duktig du är!

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilka fina stämplar,-) Vad bra att du fick tag i dem! Superfint hjärta, vad glad din kompis måste bli...
Kram Lisa