torsdag 8 april 2010

Ett hett tips!

På en av mina favoritbloggar , Ellas inspiration, hittade jag idag ett tips om 4 nya sidor på nätet där man kan registrera sig och sedan bidra med bilder vad gäller Inredning, Mat, Pyssel och Foto! Sidorna heter Inredningsfeed, matfeed, pysselfeed och fotofeed. Klicka på de rosa länkarna ovan så kommer du direkt till de olika sidorna!

Det fiffiga med det hela är att man genom en länk till en bild länkar in på sin egen blogg! Där kan man alltså hitta MASSOR av fina och inspirerande bloggar samtidigt som alla andra kan hitta din! Är det inte fatastiskt?!?!

Jag har redan registrerat mig och lagt upp ett par länkar, prova du med, vet jag!

Stor kram till er alla och TACK Karin för tipset på din blogg!

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Det verkar vara en smart grej :) Ska kika in, så fort jag får lite tid över. Tack för tipset!

Kram Therese