torsdag 1 april 2010

äppelkvistar


Idag har M klippt våra träd och jag var snabbt framme och tog några äppelkvistar som jag band ihop med en spets och ett "hjärtband". Jag satte bunten i vatten och hoppas nu innerligt på att kvistarna ska slå ut i blom! Äppelblom doftar SOMMAR så jag hoppas, hoppas, hoppas!För övrigt har jag ätit för mycket godis idag. Jag mår illa. Jag var och köpte ca 1,5 kilo godis idag för jag trodde att det skulle komma MÅNGA påskkärringar och ringa på dörren på väg till blåkulla, men det har bara kommit 3 stycken...så jag måste ju offra mig och äta upp godiset...detta frossande innebär att min långfredag kommer at inledas med en 1 timmes powerwalk imorgon! Det fick man för att man vill vara snäll mot barnen på Lindö!

Over and out!

1 kommentar:

Camilla sa...

Själv tog jag med mig det överblivna godiset till jobbet. Garanterat uppskattat och jag slipper få ont i magen! ;o)