torsdag 15 april 2010

Keep calm

När jag var i Montreal i februari så hittade jag en variant av "Keep Calm and Carry On-trycket" som är så populärt. Det stod "Keep Calm and Have a Cupcake" och jag tyckte det var så coolt, men av någon konstig anledning slog jag inte till och det ångrade jag bittert efteråt!
Nu har jag hittat det på nätet och visst är det fantastiskt? Jag hittade också den här kalendern i samma stil, befriande tycker jag! Man kanske ska köpa en till 2011? Det är ju ett tag kvar, men då har man ju en rolig inredningsdetalj att se fram emot?!?!
Ha en fortsatt bra kväll!

KRAM!

4 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Gud vad käckt!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Fantastiskt roligt! Imponerande att någon kommit på det där.

Magdalena sa...

Vilket kul tryck. D hade passat perfekt till min baktokiga kollega.

Vilken trevlig blogg du har :)

vitagavlar.blogspot.com sa...

Fantastisk kalender! Var hittade du den? Vilken bra present om inte annat...
Kram lisa