tisdag 20 april 2010

Jag har fått en utmärkelse!!!!!

Jag blir så glad, jag har fått en blogaward av Sussi med den fantastiskt fina bloggen Sussies värld, tack, tack tack!!!!
Så här står det:

Man bör kopiera in awarden för at visa att man fått den. Länka till den du fått den av. Ge den till 7 andra bloggare och länka till dem och sprid lite glädje!

Berätta 7 saker om dig själv.

Jag ger blogawarden vidare till:
Smile - you make me smile
Kärleksallén - alltid lika kul att läsa om dig
Flitiga Fredrika - jättefin blogg och webbutik
Mamman i huset - Kul läsning
It´s a house - nyfunnen favorit
Vita gavlar - jag blir glad av din blogg
Ellas inspiration - ALLTID fantastisk inspiration

Och här är 7 saker om mig:

- Jag ÄLSKAR smågodis, bjud mig på det och vi är goda vänner!
- Jag har bott i Australien
- Jag drömmer om att bli florist
- Jag älskar att snorkla
- Jag önskar att jag hade en orange katt som skulle heta Tigris
- Jag har jobbat som bildlärare och hade när jag var yngre en dröm om studier på Konstfack
- Är INTE ALLS förtjust i vinter, nej varmt ska det vara!

KRAM OCH TACK för utmärkelsen!!!!

7 kommentarer:

Fredrika sa...

Hejsan, svejsan och tack för utmärkelsen!

Elefanterna som du gjort är bara sååå fina. JAg håller på och lär mig InDesign och Illustrator men det är ju sååå himla svårt. Vad arbetar du i för program? VAd jobbar du med till vardags? /Fredrika

s.m.i.l.e sa...

Hej! Tack snälla du, vad glad jag blir!!!

Många kramar
:-)

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, tack söta du! Vad glad jag blir! Skall kopiera in detta imorgon när jag fått nya krafter! Kom PRECIS hem från Stockholm och är så trött i mina ben och skoskavda fötter;-) Men det var en trevlig dag i huvudstaden!
Stor kram Lisa

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag blir också glad! Tusen tack! "Kul läsning"... Härligt att höra!

Kram!

Ellas Inspiration sa...

Tack så jättemycket!!

Kram Karin

Kärleksallen sa...

TACK sötaste Du! Nu blev min morgon jätte bra!!! Jag ska göra min plikt med den awarden ikväll!! Tack igen söta!
Kramar Johanna

vitagavlar.blogspot.com sa...

Hej igen! Blogger accepterade inte bilden i ett inlägg utan jag la den som gadget, så länge i alla fall! Försöker igen senare... Kan man inte bara kopiera bildegenskaper som vanligt?
Kram Lisa