måndag 12 april 2010

Måndagslista

Idag är det måndag och jag skriver måndagslista. Det är bra tycker jag för då får man påminna sig själv om att det faktiskt finna massor att vara tacksam och glad för!

Så idag är jag glad och tacksam för:

- Vi var hos bröllopsfotografen och planerade fotograferingen inför kommande bröllop!
- Jag och Aaron hade några FANTASTISKA timmar i lekparken
- Ikväll grillade vi och satt ute och åt kvällsmat för första gången 2010, HÄRLIGT!!!
- Trädgården är full av knoppar
- Min blivande man är BÄST!!!!

Ranunkler är en av mina favoritblommor och de ska ha en plats på vårt bröllop! De här prydde för en tid sedan vårt hem.

Kram!

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Ranunkler är så fina, kommer bli underbart vackert på erat bröllop :)

Vad spännande att ha träffat fotografen, då kännes det att närmar sig :)

Vad härligt med kvällsmat ute, det har verkligen varit en underbar dag :)

Ha det gott,
Kram Therese