söndag 11 april 2010

Örhängen

Min pappa hann inte riktigt med allt som skulle hinnas med idag, tyvärr....så bilderna på mina tallrikar kommer inte idag men förhoppningsvis senare i veckan!

Istället visar jag er en bild på dessa superfina örhängen som är köpta på VILA. Ett riktigt kap, om ni frågar mig. Man kan ha dem till alla möjliga olika färger och tillfällen. Med slitna jeans och en topp till jobbet och med en finare klänning till fest! Jag älskar när jag hittar saker som man kan kombinera och matcha till alla tillfällen.Nu ska jag plocka ihop alla väskor, extrakläder och prylar som ska med till jobb och dagis imorgon.

Hoppas vi får fint väder i veckan så att vårstädningen av trädgården blir färdig. Vi började idag men det är fortfarande en del kvar. Men är det inte härligt att se alla knoppar och skott nu? Det dröjer nog inte länge innan grönskan kommer!

Kram!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Jag tycker örhängen är superfint och jag är ägare till en del och blir ofta sugen på att köpa, men jag använder ALDRIG örhängen. Så fort jag får örhängen på mig, så känns det helt fel. Det så himla fint på alla andra. Tokigt, men sån är jag.

Tack för påminnelsen om förberedelse inför morgondagens dagis och jobb. Jag ska genast gå och packa några väskor. Gympapåse, frukt, dagiskläder...

kram! :-)

♥ mamman i huset ♥ sa...

Sitter och pustar ut framför datorn efter en dag med alldeles för trotsiga barn... Men nu blev jag lite inspirerad inför vårshoppingen jag tänker gå ut på imorgon. Nya örhängen ska det bli minsann. Inte lika stora som de fina du har köpt - men nya i alla fall.

Tack för inspirationen.

bea sa...

vilka snygga örhängen!