tisdag 27 april 2010

Ännu mera trädgårdsdrömmar

Idag bjuder en lite trött vabbande mamma på ytterligare trädgårdsinspiration! Som ni säkert kan räkna ut så längtar jag något oerhört efter den tiden då man kan flytta ut och altanen trädgården blir ett ytterligare rum...
Den här lekstugan från Car Moebel skkulle inte sitta helt fel till Aaron, då skulle han kunna sitta på sin lilla trappa och fundera eller bjuda hem kompisar till sitt alldeles "egna" hus!
Jag vill ha dessa solcellslampor från IKEA, jag vill ha massor av vita och hänga upp i fruktträden och njuta av det svaga ljuset som de ger ifrån sig om kvällarna och nätterna! Jag måste nog faktiskt dra mig till IKEA väldigt snart så att de inte tar slut! Lycktorna kostar 69 kr/st och ljusslingan 199 kr/st.
Till bröllopsfesten som ska hållas i trädgården skulle de passa perfekt!!!!!
KRAM!

5 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Hej!

Idag visar jag äntligen hur du kan göra ett eget kakfat men ditt är ju underbart så beskrivningen är nog överflödig...

Mvh

Karin

Ps. Missa inte tävlingen "Loppisboken" hos mig.. Ds.

s.m.i.l.e sa...

Lustigt, jag satt och tittade på dem i Ikeatidningen imorse och blev också sugen. Vi byggde en svart pergola i trädgården förra sommaren och kan se en massa "bollar" hängandes från den...

Du har rätt, det gäller att skynda fynda om man vill ha nåt från Ikea. Vi lyckades haffa en svart hängmatta, de hade visst rykande åtgång.

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilken fin lekstuga, jag drömmer oxå om en (til barnen;-))!!
Jag har en award till dig på bloggen, bara för att du är BÄST men du behöver ju inte göra om de där 7 sakerna/bloggarna tycker jag inte...;-)
Hoppas pojken blir frisk snart! Här vabbas det oxå!
Kram Lisa

Johi sa...

Hur har jag kunnat missa dig? Nu är jg fast, fin blogg du har och jag ser att det är bröllop för dig med. Vi gifter oss om mindre än 3 veckor *iiiihhh* Kram Johi

Camilla sa...

Verkligen superfina, jag var på IKEA häromdagen och stod och nöp i dem. Blev lite fundersam på hur de skulle tåla regn bara!?
Camilla