måndag 26 april 2010

En liten sjukling och trädgårdsdrömmar....

Aaron vaknade med feber imorse så det är VAB som gäller för mig idag. Hoppas att han känner sig kryare snart!!!
Jag har ägnat morgonen till att baka rågbröd (med god assistans av en lite sjukling) och drömma trädgårdsdrömmar!

Vi behöver nya dynor till våra utemöbler och de här från Rusta tycker jag är jättefina! Kostar 249 kr/st.
Jag fastnade också för den här fina bänken och den här möbeln till Aaron, även dessa kommer från Rusta.


Jag får nog ta mig en tripp dit ikväll och spana in hur det ser ut i verkligheten, erfarenheten säger ju att kvaliteten på sakerna från den affären inte alltid är den bästa!

Kram och njut av det fina vädret och en ny vecka som du kan fylla med härligheter!

4 kommentarer:

Lena sa...

OJ då! hoppas han kryar på sig fort nu. Väldigt fin anslagstavla du har gjort och vad spännande med ringen!!!:)
Kram

a piece of happiness sa...

Ja dem var fina. Förmodligen kostar de inte hela lönen heller. Man vill ändå byta ut dem med jämna mellanrum.

LiseLotte

vitagavlar.blogspot.com sa...

Oj, hoppas att han kryar på sig snart!
Den barnmöbeln är jättesöt, funderar på en sån till trollen men vi har ju inte så stor täppa så jag får se...
Det är som du säger nog bäst att kolla grejerna i verkligheten, allt ser så fint ut på datorn. Men jag gillar RUSTA! Man kan få tag i guldklimpar där för inga engar alls... Jättefin soffa och dynor! Hoppas de duger IRL oxå;-)!

Kram Lisa

s.m.i.l.e sa...

Hoppas Liten kryar på sig snabbt. Visst kan man göra fina fynd på Rusta! Häromsistens när jag var i min närmaste Rustabutik, blev jag så paff över att de möblerat om hela butiken och det såg jättefint ut. Ett rejält lyft. Naturligtvis kunde jag inte vara tyst, utan jag kommenterade det till killen som satt i kassan. "Gud så fint här har blivit! Ett rejält lyft!". Han blev lite sur.
Sugen på barnmöbeln, men jag skulle vilja ha den i svart till min trädgård.