måndag 19 april 2010

Loppis-fynd


Liten zinkljusstake från Madame Stoltz, ljuslyckta i form av
krona från Drömgården och några egengjutna hjärtan.

I helgen gjorde jag några loppisfynd. De här två kopparna köpte jag för bara ett par tior och nu får de tjäna som små blomkrukor här hemma! Den turkosblå med det större fatet fastnade jag för direkt och vill man som sagt inte ha mackan på fatet bredvid koppen så går det ju alldeles utmärkt att dekorera det som ett litet blomarrangemang!

Jag älskar verkligen blommor och drömmer ibland om att skola om mig till florist, vore inte det fantastiskt roligt????
Nu ska jag göra makaroner och korv till 4 trötta små barn, mina syskonbarn och Aarons kusiner kommer nämligen på besök!

KRAM!

1 kommentar:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag valde mellan att utbilda mig till florist eller sjuksköterska och jag har ångrat mig fler än en gång att jag valde det sistnämnda, men men...
Jag drömmer vidare;-)
Kram Lisa