måndag 19 april 2010

Dressed for success?

Jag såg en smart idé på en "dagens outfit" på den fina bloggen Kärleksallén. Hon hade lagt sin outfit i en hög och fotat helt enkelt. Smart tänkte jag och gjorde samma sak! Det här är alltså min dagens.Jeans från Vero Moda, topp från Lindex, Kavaj med trekvartsärm från Cubus, vita Converse All Star och halsband som jag köpt i Montreal. Dressed for success? Ja, kanske.

Här är föresten min måndagslista:

Den här veckan är jag glad och tacksam för:
-Jag och Aaron har haft en bra eftermiddag med min syster och hennes tre barn
- Det var enn rolig dag på jobbet
- Solen skiner
-Bröllopsplaneringen går enligt planerna
- sommaren är faktiskt snart här!!!

KRAMAR!!!!

1 kommentar:

Sophie sa...

Hihi, va smart! Då slipper man fundera på de mörka påsarna under ögonen på morgonen :)

Mvh Sophie♥