måndag 5 april 2010

Trädgårdskorgar


Jag har filurat på dessa trädgårdskorgar ett tag och idag slog jag till! Jag ska inte ha dem i trädgården utan mer som förvaringskorgar till Aaron alla miljoner leksaker som ligger överallt här hemma! De kommer från Clas Ohlson och kostar 49 kr för en liten (12 liter) och 79 kr en stor (45 liter).

Så nu pryder en stor ROSA vårt arbetsrum och en liten TURKOS och en liten GRÖN Aarons rum. Och ja, de är fyllda till bredden med grejer och det blev jättebra! De verkar vara väldigt roliga att leka med också, sitta i och leka båt verkar vara en riktig hit!

Nu väntar powerwalk med en kompis!

Kram!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Kanontips!
Fast jag har köpstopp på allt vad korgar heter. Jag tror jag skulle kunna öppna butik och bara sälja begagnade korgar och leva ett bra tag på det... ;-) Och förmodligen ändå inte märka att korgmängden minskat här hemma.

Med andra ord, korgar kan man inte få för många av! Eller hur?

vitagavlar.blogspot.com sa...

De där korgarna är bra till allt! Har haft leksaker och annat i dem nu tog jag ut en igår för trädgårdsavfall... Måste nog borra lite hål i botten bara!

Vad fint du gjutit i inlägget innan. Du inspirerar verkligen!

Ha en nu en härlig vecka! Kram Lisa

Ellas Inspiration sa...

Väldigt snygg och praktisk!

Så roligt att du gillade min lilla påskdukning! Jag har en liten tävling hos mig idag! Välkommen att kika!

Mvh

Karin