onsdag 7 april 2010

Lite nytt i garderoben

Idag har jag unnat mig själv lite nytt till garderoben! En kort jeansjacka med trekvartsärm och två toppar att ha under. Den ena vit med puffärm och mudd nertill och den andra kortärmad och rak. Jag kunde inte bestämma mig för den blommiga först, är den snygg eller är den ful? Men sen kom jag på att den faktiskt är riktigt snygg med den slitna jackan till, men inte så snygg utan...så den kommer att få stanna hemma hos mig!

Imorgon kommer den nog med stor sannolikhet åka på tillsammans med jackan, ljusgrå leggings och vita converse! Känns som en hit!

Just nu har jag MASSOR av idéer till nya grafiska tryck, så håll ögonen öppna i shoppen för jag hoppas att jag inom kort ska kunna lägga ut alla där!

Kram och ha en bra kväll, gott folk!

Inga kommentarer: