torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

Bild från nätet

Nu är påskmaten och påskgodiset inhandlat och i eftermiddag ska jag iväg och handla påskblommor och en del "pynt" till påskdukningen, jag älskar påsken! Det är en så kravlös högtid på något vis och den kommer med våren och blommor och solljus!!!

PANDURO slog upp sina dörrar i min stad förra helgen så dit ska jag också ta mig en tur i eftermiddag för att se om de har några roliga former för betonggjutning och annat. Men nu väntar lunch och bakning av bröd med fikon och nötter i.

Ha en bra dag, allihop!

Jag vill passa på att TACKA alla som har beställt tavlor och annat i min webbshop, ni gör mig så glad!!!!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Ja visst är påsken härlig! Just idag har vi solsken, så det känns extra bra.

Grattis till Pandurobutiken! Lycka att ha en sån nära, när man är pysselglad.

Hoppas få se bilder på din fina påskdukning. Kram!

Ellas Inspiration sa...

Hej!

Den turkos skålen har jag ärvt efter min älskade mormor. Hon hade så mycket fint i sina gömmor som jag försöker att använda i vardagen.

Kram Karin