söndag 2 maj 2010

Sköna Maj, välkommen!

Nu äntligen är det maj!!!! Som jag har väntat och längtat efter denna vår och nu är den här på riktigt! Björkarna har slagit ut och fåglarna kvittrar och jag riktigt känner hur lyckan infinner sig i mig! HÄRLIGT!!!!!
Helgen har varit full av vänner, vi har haft vänner här från vår förra hemstad Stockholm och det är ALLTID lika roligt att ses! Tack Åsa, Anders och Lova för en trevlig helg med många skratt!!!
I helgen har jag hunnit köpa fröer som jag ska så i våra planteringsbänkar. Bland annat ska sallad, morötter och smultron sås och förhoppningsvis växa så det knakar! Jag ska också prova att så popcorn, ska bli spännande och se om jag lyckas! Jag trodde det var vanlig majs men det är det visst inte, så önska mig lycka till!

Ha nu en riktigt trevlig vecka, allihopa! Det ska jag försöka ha och jag ska påminna mig själv om att njuta av dagarna, för de kommer ju inte igen! Och även om det känns svårt ibland så tror jag på tanken att jag faktiskt är på precis det stället i livet som det är tänkt att jag ska vara!

Stor kram!

Inga kommentarer: