söndag 30 maj 2010

Möhippa

Jag som trodde att jag skulle komma undan, med tanke på att vi ska ha ett litet bröllop....men inte då! Igår förmiddag stod hela balunsen utanför dörren och ringde på och tog mig och M på en gemensam möhippa/svensexa som visade sig bli RIKTIGT lyckad!!!! De hade prickat rätt i prick med loppisaktiviteter, paintball, shopping och sumobrottning! Dagen avslutades med mycket god grill-middag i trädgården.

Aaron fick följa med mormor & morfar hem för att på kvällen bli hämtad av hans morbror och kusiner för att få sova över där (spännande!) och sedan få följa med till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby idag, så att M och jag fick en dag för oss själva. Kan man vara mer omtänksam???

TACK ALLA NI SOM VAR MED PÅ DENNA DAG, det var fantastiskt roligt!

Nu ska jag fortsätta med bröllopsaktiviteter, menyn ska skrivas klart!

4 kommentarer:

Johi sa...

Ja, det är en sån härlig grej att vara med om. En sån ära att ens vänner har fixat så! Kram

s.m.i.l.e sa...

:-)

Lena sa...

Vad härligt det låter:)

a piece of happiness sa...

Vad underbart med goa vänner. Som dessutom vet vad en småbarnsfamilj behöver.
Nu är det inte många dagar kvar. :)

Stor Kram LiseLotte