lördag 22 maj 2010

Kakfat

Igår skrev jag att jag hade fått pysselinspiration från tidningen 101 nya idéer så imorse tog jag mig till en loppis och inhandlade glasfat och enstaka glas och ljusstakar. Ingenting kunde gå fel eftersom jag älskar glas!Och av allt detta trixade jag ihop dessa våningsfat!

Jag tog alltså glasfaten och byggde ihop dem med upp-och-ner-vända glas och glaslim. Högs upp sitter en liten upp-och-ner-vänd ljusstake och mellan faten sitter det ett gammalt snapsglas och ett champangeglas (tror jag att det är?!?). Ju högre glas, ju längre mellan faten så jag letade efter höga glas. Hur enkelt som helst att göra och så effektfullt!
Nu ska jag gå tillbaka till trädgården och njuta innan vi tänder grillen!

Ha en bra lördagskväll!

KRAM!!!!!

4 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Återigen imponerar du på mig. Läckert!

Annelie Johnsson sa...

Vad snyggt! Den ideen ska jag lägga på minnet!

Ha en bra helg
/Annelie

Suzan sa...

Jag köpte också den tidningen igår. En lysande idé med kakfaten och dina blev jättefina.
Måste också göra sådana.
Ha en skön helg.
Suzan

MiA sa...

Läckert!