onsdag 19 maj 2010

Fantastisk liten butik!

Så igår var jag på Pias botaniska och spikade hur min brudbukett ska se ut. Jag förstod att Pia skulle ha förberett något riktigt fint, men att hon skulle komma med ett SÅ klockrent förslag som hon gjorde kunde jag aldrig tro! Ni ska alla få se, om sisodär 1 månad.....

Om ni någon gång är i Norrköping MÅSTE ni bara besöka hennes fantastiska lilla butik! Jag har skrivit om den tidigare, men det spelar ingen roll! När man öppnar dörren är man som kund helt plötsligt i ett paradis av nya och gamla saker och möbler blandat med en massa fina blommor och krukor. Ett MECKA för mig, helt enkelt! Den här bilden tog jag igår utanför hennes butik, visst är det fint?
Dessa härliga sommardagar spenderas mest utomhus så tiden framför datorn blir mindre, man måste ju ta vara på det fina vädret, man vet ju aldrig hur länge det stannar, eller hur???
Stor kram till er alla!

4 kommentarer:

Lena sa...

Ojojoj vad fint det ser ut, ääälskar sådana butiker! Ska absolut hälsa på där om jag har vägarna förbi:)
Kram

♥ mamman i huset ♥ sa...

Du har verkligen spännande planering framför dig!

Vilka underbara betong-blad! Vore det inte omöjligt skulle jag be dig skicka ett...

Kram!

Hjärtan i livet sa...

Ser ut att vara en helt underbar butik. Älskar att besöka sådana butiker då jag tidigare arbetat som florist. Längtar ibland tillbaka till skapandet och dofterna av alla blommor.
Hoppas att allt blir som du planerar inför den stora dagen.
Kram

vitagavlar.blogspot.com sa...

Ser helt underbart ut! Jättefin butik!
Kram lisapre