lördag 8 maj 2010

...och regnet bara öser ner...

Idag är det en riktig innedag i Lindö. Jag hade stora planer på att färdigställa min plantering men det får vänta eftersom regnet bara öser ner! Jag kanske tar och planterar om mitt apelsinträd istället, det skulle behöva en större kruka med ny frisk jord. Och inte blir det bättre av att jag vaknade imorse och hade så ont i ryggen så det känns som att den ska gå av!

Men , men, jag ska inte klaga för efter regn kommer solsken, så snart lyser solen igen och jag kan fixa planteringen och "ryggontet" måste väl också snart gå över!

Bild tagen från nätet.


Ha en bra dag i regnet allihop!

Kram!

1 kommentar:

s.m.i.l.e sa...

Vi är synkade. Jag har också regn. Och huvudvärk.

Medan killarna spelade fotboll, så har tjejerna i familjen roat sig med lite Hoppis & Skuttis och sen legat på soffan och tittat på finalomgången av Melodifestivalen för åttahundrade gången. Loppan får inte nog av Erik Saade och Manboy! :-)

kram!