tisdag 25 maj 2010

Bröllopsdukning

I dessa dagar är det mest bröllopsplaner i mitt huvud, så ni får stå ut med lite bröllopsprat idag också...
Just nu planeras dukningen och den ska som allt annat gå i vitt, rosa och grönt. Jag måste nog ge mig ut och försöka hitta de där "rätta" sakerna som gör dukningen extra fin! Rosa pioner ska självklart vara ett stort inslag!

Vi ska ju ha både vigsel och fest utomhus så jag ber till vädergudarna varje dag att det ska bli FINT och VARMT väder den 19 juni!

De här bilderna visar lite av känslan som jag vill ska infinna sig på vår fest, hoppas nu att det också blir så! Alla bilder är hittade på nätet.
Är inte den här dukningen med alla pioner helt fantastisk?
Ha en bra kväll i regnet!

Stor kram!!!

3 kommentarer:

Johi sa...

Du har massa kul framför dig! Vi hade tema vitt o rosa. Kan tipsa dig om att lägga tyll på borden i en mittremsa. Köpte gardinerna Jill på Ikea som vi delade i smalare remsor. Jätteeffektfullt. Sedan hade jag glasfat med Ikeas vita blockljus på. Ljusdekorationer i gamla glas med nätbollar och blommor nedstuckna, ringlande hjärtan på tråd. Om du gillar doftljus så har ikea nu en doft passionsfrukt i olika rosa nyanser - ljuvligt. Bilder finns lite på bloggen.

Lindis sa...

Fina bilder! Ser verkligen fram emot denna dagen, vi kommer nog sväva på moln allihopa!!
Kram

Camilla sa...

Superfina dukningar!
Själv letar jag också inspiration och jag börjar få en ganska klar bild i huvudet hur det kan bli.
Lycka till med allt!
Camilla