söndag 16 maj 2010

Total lycka

Aaron har lärt sig cykla och lyckan är total!!!! Det måste vara en sådan otrolig frihetskänsla och euforisk glädje varje gång man som barn tar ett stort framsteg och lär sig något nytt, man önskar att man kom ihåg känslan själv!!!
Idag tog vi trehjulingen och rullade ner till Lindöfjärden och matade fåglar, härligt var det och kul var det! Aaron fick skjutsa brödet på flaket, vilket uppdrag för en liten pojke!!!!

Mina gjutna rabarberblad tar tid på sig att torka, jag vågar inte vända på dem än för det finns risk att de går sönder så jag får hålla mig till tåls tills imorgon, då hoppas jag verkligen att jag kan ställa ut dem i trädgården och fylla på lite vatten...

Ha en bra kväll, min ska spenderas med att städa...inte kul, men det MÅSTE göras!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Ja det är stort. Både för barn och föräldrar. Nästa steg är ännu större, RIKTIG cykel! :-)

Här kämpas det med trehjulingen. Hon knäcker snart koden. Storebror däremot har fullt upp med skateboard, rullskridskor och BMX. Det var inte alls länge sen han lärde sig cykla trehjuling... Det går så fort!

Kram! :-)

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vad fin han är! Förstår att du är stolt! Alla framsteg är så roliga!
Stor kram Lisa