måndag 17 maj 2010

Betongblad

Idag vågade jag vända på mina betong-rabarberblad och så här blev de! Två stycken gick av på mitten när jag skulle pilla bort rabarberbladet, så tur var väl att jag gjorde 4 st!Att pilla bort rabarberbladen var ganska pilligt, men det gick! Små, små bitar sitter nog kvar i bladets ådror, men de lär väl torka upp och försvinna med tiden!

Så nu står de i trädgården och väntar på alla badsugna små fåglar och jag är helnöjd! Att gjuta betong har verkligen blivit en ny hobby som bara blir roligare och roligare!
Imorgon väntar möte med floristen som ska binda min bröllopsbukett. Ska bli SÅ kul att se hennes förslag! Hon är så duktig och kommer med så många bra idéer!

Stor kram!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Jag är sååå sugen på att testa, men tiden har än så länge inte räckt till.

Min brudbukett var en liten, tjock bukett av djupt vinröda kallor och murgröna. Jag var jättenöjd då och tycker fortfarande den är var fin, men jag hade kanske valt nåt annat idag. Rosor eller pioner, kanske. Nej, jag är nöjd med min bukett! :-)

MiA sa...

Kanonläckert!!!

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vad fina de blev!
Lycka till hos floristen, så spännande!
Kram Lisa