söndag 9 maj 2010

Måleri

När det är regn och rusk ute får man ägna sig åt inneaktiviteter. Måla en tavla kanske?
Den här har jag målat med akrylfärger och Aarons silverfärgade "glitterlim". Man tager vad man haver som jag brukar säga och det tillsammans med lite fantasi gör att det brukar bli ganska bra!
Idag måste jag hitta på något kul, typ åka och shoppa! Jag vill ha nya kläder!!!!!! Så om våren behagar komma nu, så kan jag bjuda den på en fin garderob! Eller är det så att jag kanske får locka fram den med en fin garderob????? Ja, vem vet, bara jag hittar en ursäkt att handla nya kläder så är i alla fall jag nöjd!

7 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Wow! Du upphör aldrig att imponera!

Ja, vem vill inte ha en anledning att shoppa? Och att locka fram våren. Här är uppehåll just nu, men kallt. Vi tänker tillbringa söndagen lite kulturellt. En tur till muséet.

Lycka till med shoppingen! Du får visa vad du fyndat sen, så kanske man blir inspirerad. Kram! :-)

Lindis sa...

Jättefin tavla, va du kan!

Karolina sa...

Så fin! Duktig är bara förnamnet!

Shopping gör en alltid på gott humör. Hoppas du hittar nåt fint!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Fantastisk tavla! Talangfullt...

Kram!

Maria sa...

Jättevacker tavla!

Johi sa...

Hoppas du fick shoppat lite! Vi har haft jättefint väder idag så vi har varit ute i trädgården och fixat. Nu sitter jag som vanligt med bröllopsgrejer, skriver telelista till alla inblandade. Undra vad jag ska göra med all ledig tid om en vecka? Kram

Lena sa...

Ojojoj! Vad duktig du är :)