onsdag 5 maj 2010

Tävling!

Idag utlyser jag en tävling här på bloggen!!!!

Priset är det här trycket från Aaron & Me, som är 30x30 cm och tryckt på 280 g papper. Jättefint att rama in och ha hemma för att påminna sig själv om att man ska vara rädd om sina vänner eller varför inte ge bort det till en rikrigt speciell vän????
För att tävla lämnar du bara en kommentar till detta inlägg samt länkar hit från din egen blogg. Du kan självklart vara med och tävla även om du själv inte har en blogg. Skriv då bara en kommentar till detta inlägg och skriv med din mailadress.

Tävlingen håller på till den 16 maj kl 23.59!

Jag vill också passa på att tacka er alla för era fina kommentarer och awards, jag hoppas att ni förstår hur glad jag blir och hur mycket det betyder för mig!

You make my day!

20 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Självklart vill jag tävla om ditt fina tryck!

Har länkat ifrån bloggen och hoppas att en massa människor hittar hit och ser din fina blogg!

Kram ifrån norr!

Linn sa...

Jag vill absolut vara med och tävla om detta fina tryck!

Jag har länkat på min blogg till din blogg och denna tävling.

http://linnspyssel.blogg.se/2010/may/trycktavling.html

Ha det bra!

a piece of happiness sa...

Åh va duktig du är. Klart jag är med. Jag har länkat till min blogg.

LiseLotte

Mellan fyra väggar... sa...

Vilket fint pris!!
Är med o tävlar och länkar till din sida:)

Kram Sandra!

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, vilken fin tavla du lottar ut! Så klart jag vill vara och tävla om den! Jag håller tummarna och länkar såklart...
Att jag inte tänkte på att byxorna krymper i garderoben;-)...
Stor kram från Lisa

Annelie Johnsson sa...

Ja, jag hänger också med. Vad vackert tryck!

Länkar från min blogg förstås.
Kram!!

Lena sa...

Jag vill också vara med!!!
Som du vet så äälskar jag ju dina tryck :)

Har även länkat från min blogg!
Kram!

Maria sa...

JA! Jag vill också vara med och hoppas på vinst denna gång ;) Har länkat från min blogg.

Hälsa familjen och fortsatt lycka till med bröllopsförberedelserna!
KRAM

Camilla sa...

Superfint tryck, det är jag gärna med och tävlar om. Det skulle hamna i händerna på en underbar vän!
Camilla
PS: Självklart finns en länk från min blogg!

Unknown sa...

Vad roligt och vilket fint tryck.
Jag är gärna med:-)
Länkar nu!
Vilken söt kommentar du fick av din son, ska du dansa, så sött.
Kramar

Robin sa...

Hejsan!

Har tyvärr ingen blogg men gillar trycket! Får en verkligen att tänka efter.

Hoppas jag vinner =)

Vill också dela med mig av min hemsida där ni kan lyssna på svenska radiostationer gratis. Allt på ett ställe! =) Tror ni kommer gilla det.

--> http://butiken-online.se/stream <--

/Robin

Kärleksallen sa...

Åh jag vill vara med!!! Länkar såklart i bloggen.
Kramar Johanna

Fru Fly * Heidi sa...

Helt nydelig trykk som jeg gjerne vil være med i trekningen om!! - Heidi:)

Lindis sa...

Vilket fint pris!! Hoppas jag vinner!!
Är med o tävlar och länkar till din sida:)

Kram

Eva sa...

Jag är så himla nöjd över min tavla jag beställde från dig "Idag är en bra dag" med en sparv.
Vill jättegärna vinna denna tavla för att pryda ännu en vägg därhemma. Har länkat till dig från min blogg.
Ha det så bra!

M sa...

Åhh såklart vill jag vara med och tävla om det fina trycket!

Har länkat hit från min blogg:
http://mittmabra.blogspot.com/

Fortsätter med glädje att följa dina inlägg, trädgårds- och bröllopsplaner :-)

Mvh Malin

Anonym sa...

Via Lindis länkar jag till din blogg, vackra tavlor du gör!
Vore jätteroligt om en sådan fick pryda min nya hallvägg!

Ha en skön helg
Anna
ann.fridell@home.se

Annika kort & gott sa...

Självklart vill även jag vara med och tävla om ditt fina tryck! Har länkat i sidebaren i min blogg.

Jessica sa...

Vill gärna vara med i din tävling! Vilken underbar tavla!
Länkar från min blogg!

Kram Jessica

Sofia Lindblad sa...

hej min vän, jag vill oxå vara med!! Vet du vad.. nu kan jag lusläsa din blogg och hämta massor av inspiration från alla dina fantastiska fina ideer och själv förverkliga dem.. vi har nämligen köpt hus!!!! ska bli så kul o prata inredning med dig! kram!