fredag 21 maj 2010

101 nya idéer!

Idag köpte jag det nya nummret av en av mina favorittidningar, mänligen 101 nya idéer, som är en tidning från "Allt i hemmet". Har ni inte tittat i den tidigare så rekommenderar jag er verkligen att göra det!
Oj, så mycket inspiration till saker man kan göra själv, jag blir precis glad och tossig inombords! Så imorgon väntar den lokala loppisen, för jag måste hitta gamla glas och glastallrikar! Vad jag ska göra med dem hoppas jag kunna visa er här på bloggen snart (fast bara om jag lyckas, är klart;-) Men idén kommer från tidningen, så mycket kan jag säga!

Annars njuter jag till fullo av det fantastiska SOMMARVÄDRET vi har här! Hela Lindö är inbäddat i grönska och det luktar sommar överallt, kan det bli härligare????

Stor kram och ha en riktigt bra helg!

9 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Fast då hade jag fått 202 idéer. Eftersom jag redan har 101 idéer i huvudet. Minst. :-)

Kram och trevlig fredagskväll. Ser med spänning fram emot resultatet.

Lindis sa...

men var inte loppisen den 29 maj...

Kärleksallen sa...

Väntar med spänning! :-)
Trevlig helg! Kram Johanna

Johi sa...

Tack för tipset, den får jag spana in. Ja, vilket väder, det har hänt så otroligt mkt på en vecka. Förra fredagen satt jag här med fjärilar i magen och undrade varför inte våren kommmit till mitt bröllop! Men med facit i hand så kunde inget blivit bättre! Kram

a piece of happiness sa...

Känner mig rätt tom på ideér just nu. Hårddisken måste starta om, gäller bara att hitta knappen.

Snart är det dags väl för att gå altargången fram ;)


LiseLotte

Pernilla sa...

Bra tips! Ska nog införskaffa den där tidningan snarast!

vitagavlar.blogspot.com sa...

Höll den i min hand idag men ställde tillbaka den i hyllan... Gör ett nytt försök imorgon då;-)
Jag gillar ju det mesta från AIH och har köpt tidigare nummer av 101idéer!
Ha en superduperskön helg! Till och med jag är ledig! KRAM

Dagenskreativa sa...

Kul med lite pysselinspiration:)
Hoppas du får en fin helg!

Smilla sa...

Den ska jag leta efter. Jag som är "opysslig" måste så massor med inspiration för att komma igång =)