onsdag 12 maj 2010

Bröllopstårta

Kvällen har vi ägnat åt att provsmaka bröllopstårtor och tråkigare kan man ju ha! Vi ska låta det bästa konditoriet (enligt min mening, alltså;-) i stan, nämligen Sockerbagarna, baka vår bröllopstårta. De gör fantastiskt goda bakverk och de bjuder på en service som saknar motstycke. Fyra stora, fina provsmakstårtor var det bara att hämta ut idag, och de var GRATIS!!!!! Är det inte fantastiskt, när jag lade in en specialbeställning igår eftermiddag?
Jag, den blivande maken och Aaron mumsade i oss tårta tills vi nästan sprack och nu har vi bestämt oss!
En touch av päron....yummie.....

3 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Älskar tårta här med! Vad gott med provsamkning och skönt att ett beslut tagits kan jag tänka mig, en sak mindre på listan;-)
Kram Lisa

s.m.i.l.e sa...

Åh... ljuvligt med bröllopsplanering och TÅRTPROVNING! Det missade vi eftersom vi gifte oss i Paris och åt middag på Svenska Klubben i Paris. Helt underbart gott, men en tårtprovning låter ju ljuvligt!

Johi sa...

Här provsmakade vi så i nästan mådde illa hihi

Nu är det skarpt läge här, hela huset är fullt av grejer!