torsdag 27 maj 2010

New England

När sommaren kommer vill jag alltid inreda hela vårt hus i New England-stil, det känns så fräsch och sommrigt på något sätt och man kan blanda så mycket nytt och gammalt samtidigt som man kan ha kvar sina riktigt lantliga inslag...jag drömmer idag om at inreda så här....

Och den här lycktan skulle brinna finfint om kvällarna....
Den här hyllan skulle jag vilja ha i vår hall....
Alla bilder kommer från Par Courrier.
Men jag får nog hålla till godo med att rama in några gamla sjökort, både stora och små och sätta upp på väggen....skulle kunna bli riktigt snyggt, tror jag!

Ha en bra kväll, nu ska jag gå och plocka fram kläder tills imorgon så jag slipper det imorgon bitti när jag har bråttom iväg till jobbet!

Kram och god kväll!

3 kommentarer:

MiA sa...

Lyktan är heeeelt underbar!!!

Unknown sa...

Hej vännen,
tack snälla för det fina trycket som väntade på mig då jag kom hem från Kina:-)
Vad duktig du är,
Stor Kram

Unknown sa...

Hej vännen,
tack snälla för det fina trycket som väntade på mig då jag kom hem från Kina:-)
Vad duktig du är,
Stor Kram