tisdag 1 juni 2010

Syrener

Den mesta av min tid går åt till bröllopstankar nu, det är ju mindre än 3 veckor kvar tills den stora dagen! Mycket återstår att göra så kvällarna fylls med bröllopsplaner.
Idag tog jag dock en kvällspromenad i det fina sommarvädret och gick förbi en rosa-lila syrén! De flesta syréner är ju lila och vita men denna var mer rosa än lila och det måste vara riktigt ovanligt! Så otroligt vacker stod den där i ängskanten och jag var bara tvungen att plocka några grenar! De står nu i vår hall och luktar sommar...skolavslutning...barfotalek...barndom....ljuvligt och fantastiskt att dofter kan väcka så starka minnen!Nu åter till bröllopsbestyren!
KRAM!

3 kommentarer:

Mellan fyra väggar... sa...

Vilken fin färg!
Har själv en vit i trädgården. Mycket fint träd:)

Kram Sandra

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, vilken fin färg! Jag har en vit och en lila i trädgården men denna var ju jättesöt, den med!
Jag vill se mer av ditt fina hem! Nu skymtades lite i spegeln;-)
Lycka till med all planering!
Kram Lisa

a piece of happiness sa...

Ska du också ha syrener och prästkragari brudbuketten? kronprinsessan ska tydligen ha det.

LiseLotte