söndag 20 juni 2010

Bukett och ring!

Bröllopet blev PRECIS som vi hade hoppats på! Helt underbart fantastiskt vid den gamla ångbåtsbryggan i Abborreberg! Lindöfjärden glittrade i bakgrunden och regnmplnen höll sig i horisonen...
Så här ser min vigselring ut, den är jag MER än nöjd med!
Och så här OTROLIGT, UNDERBART vacker var min brudbukett som bestod av ljusrosa doftpioner och rosa ranunkler. Buketten var handbunden av PIA på Pias Botaniska och runt skaftet var det flera rosa band lindade som sedan fick hänga ner från buketten med flera rosa pärlor uppträdda sig. När jag såg denna underbara bukett blev hela jag lycklig för den var PRECIS som jag ville att den skulle vara!Jag vill passa på att tacka för alla fina lyckönskningar vi fått, TACK så hemskt mycket!

JAG ÄR LYCKLIG!!!

5 kommentarer:

Johi sa...

Fina ringar och fantastisk bukett! Förstår att du är nöjd, skaftet på buketten var superfint. Härligt att ni hade bra väder. Visst är det underbart att vara fru B? Kram

a piece of happiness sa...

Jättefin ring och otroligt vacker bukett. Jag tror att du var en vacker brud också.

LiseLotte

s.m.i.l.e sa...

Håller med Liselotte.

:-)

Anonym sa...

Tack för att vi fick vara med & dela denna underbara dag med er! Vi hade fantastiskt kul & ni var så fina! Grattis ännu en gång & all lycka önskar jag er! Kram Mia

Ullis sa...

Grattis Jenny!! Vad härligt att allt blev som du önskade på ER dag.
Önskar er all lycka! <3
Kramar!