tisdag 22 juni 2010

Här är vi!

Det blir fortfarande mycket bröllopsskriverier här på bloggen! Idag fick jag några foton skickade som en vän till mina föräldrar knäppte av medan en fotograf fotade oss, därför tänkte jag visa några av dem här i väntan på att de "riktiga" korten kommer!
Ja, det var så här vi såg ut, jag tillsammans med den bästa mannen i världen (enligt min mening, alltså)! En skräll med den korta klänningen, kanske...men jag har bara mött positiva reaktioner. De som sett mig säger att det kan inte bli mer "Jenny" än så här! Och det är nog så...

Nu planerar vi och förbereder oss för bröllopsresan till Mallorca dit vi ska åka på fredag. Det ska bli SÅ skönt att bara slappa, bada och äta god mat!
Nu väntar power walk med en kompis!
KRAM!

9 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Åh så fina ni var och du är ljushårig. Vilken fin frisyr du har.

Stor Kram LiseLotte

vitagavlar.blogspot.com sa...

Det strålar om er! Så fina, vad förvånad jag blev över det ljusa håret! Jättefina lockar!
Vågat med kort klänning men helt klart häftigt...
Hoppas ni hade en lika underbar dag som i era drömmar!
Kram Lisa

Mellan fyra väggar... sa...

Men så fina!! Och mycket fin klänning!! (hade själv en kort klänning:))
Ha en underbar smekmånad!
Kram Sandra

Johi sa...

Så fin du var, som en ljuvlig ballerina! Hoppas ni får en underbar resa! Kraqm

Maria sa...

Ni är verkligen jättefina! Väntar spänt på att få se mer bilder. Jättefin klänning, passade dig som "handen i handsken". Som sagt ha det gott på Mallorca. KRAM

Karolina sa...

Grattis! Så fina ni är. Vacker brud, vacker klänning, vacker bukett!
Kram
Karolina

s.m.i.l.e sa...

Å så fina ni var! Grattis än en gång!

Hjärtan i livet sa...

Ni ser jättefina ut!
Vilken underbar klänning du har och paraplyet är likaså.
Njut fullt ut på smekmånaden.
Kram Eva

Pia´s Botaniska - Blomster & Kuriosa sa...

Ohh vad fina ni är! Så glad för er skull att bröllopsdagen blev så perfekt! Njut nu av en härlig smekmånad :-)