tisdag 15 juni 2010

Lisa Leonard Design


Just nu kommer det inte så många inlägg från mig och det beror ju självklart på att jag har fullt upp över öronen med bröllopsbestyr, det är ju bara TRE dagar kvar nu innan jag blir FRU B! Oj, vad mycket detär att fixa med, tur att en bröllopsresa till Mallorca står näst på tur efter bröllopsdagen (så att jag kan vila upp mig, menar jag)!
Idag vill jag i alla fall tipsa om en helt fantastisk hemsida/nätbutik som en tjej i USA driver. Hon heter Lisa Leonard och gör helt fantastiska silversmycken med olika texter och budskap på, de flesta kan man också få personliga budskap på. Klicka HÄR för att komma till hennes nätbutik! Jag ska definitivt klicka hem ett halsband eller armband till mig själv i sommar, jag ska bara gifta mig först;-)
Det här armbandet är min favorit, jag tycker att det är SÅ snyggt med stela armringar! Att man sen kan få ett personligt budskap på är ju ännu bättre! Lägg märke till den fina lilla pärlan som sitter på ena kanten....det är ju detaljerna som gör helheten, eller hur???? Hon har också snygga armband till killar, men den här nyckelringen skulle man kanske klicka hem till Fars Dag i höst? M skulle nog gilla den!
Alla bilder är tagna från Lisa Leonards hemsida.

Nu ska jag fortsätta med bröllopsplanering och försöka få mig en välbehövd axelmassage, axlarna värker och huvudet bultar, tur att det finns alvedon!

Stor kram och hoppas ni har överseende med glesa inlägg just nu!

4 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Gud vilka fina smycken!

Ja, nu närmar det sig! Stort lycka till på lördag, jag skall tänka på er! Hoppas ni får fint väder!

Stor kram Lisa

s.m.i.l.e sa...

Som sagt, jag ska tänka både på dig och Vickan på lördag, när dottern och jag äter prinsesstårta och tittar på bröllop på TV. :-)

Tror vi ska ta på oss finklänningarna också.

Unknown sa...

Åhhh, så spännade att det snart är dags.
Hoppas du får en underbar, underbar dag.
Stor Kram

a piece of happiness sa...

Åååååh så fina smycken.

Jag är i valet och kvalet vad jag vill göra på lördag. Antingen åker vi in till city efter handbollen för döttrarna och tittar om vi nu ser något efter Vickan o Daniel. Eller så åker vi hem och tittar på tv och ser kanske mer.....LiseLotte