tisdag 8 juni 2010

En uppmaning!

Här kommer inläggen glesare än vanligt, det beror helt enkelt på att jag har fullt upp med jobb och bröllopsplaner! Igår ringde prästen och lämnade återbud på vigseln, så 1,5 vecka innan vår stora dag blev vi helt plötsligt prästlösa!!!!! Kan man göra så????? Idag vid lunch hade hon väl tagit sitt förnuft till fånga och "ångrade sig", så nu helt plötsligt finns det en präst igen och så hoppas jag att det förblir!!!!!!!!!!! Jag orkar inte med några fler sådana kallduschar nu!

Nyss hemkommen från en jobbdag på Arlanda, det blir många och långa resor med mitt jobb...just nu hinner jag inte med....

Jag har i alla fall fått en roligt uppmaning från tjejen som har den härliga bloggen SMILE, den består i att visa den 10:onde bilden som jag publicerade här på bloggen!

Så här är den!
Den är tagen i vårt allrum på övervåningen precis när vi flyttade in i vårt hus sommaren 2008, Aaron var ca 11 månader och ÄLSKADE den här damsugaren. Han och jag hade skojat om sjörövare, därav den "mycket fina" klädseln (not!). MYCKET har hänt i huset sedan dess, glöm den GRÄSLIGA tapeten som ni ser på kortet och tänk att vi förhoppningsvis ska bygga en stor takkupa här med fönster från golv till tak och en fransk balkong. (Jag skäms så mycket för den här fula tapeten så jag tänkte först fuska och visa en annan bild, men vad fasen, det var 2 år sedan och det är INTE jag som tapetserat!)
Nu ska jag njuta en stund i soffan bredvid M, sen bums i säng!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Härlig bild! Jag kan visa värre bilder på tapeter som inte vi valt... Herregud, vi flyttade in i ett med pastellfärgade tapeter och "piffiga" mönstrade bårder i alla rum... Och grannarna undrade varför vi målade om i hela huset. "Det var ju ganska nygjort". :-D

Men gud, vilken chock med prästen! Det har jag aldrig hört talas om. Och sen att hon "ångrade sig"?? Märligt! Jag håller alla tummar och tår för att ni får en fin dag. Jag ska tänka på er när vi tittar på Daniel och Victoria på tv och äter prinsesstårta.

Många kramar!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Som om man inte har nog med funderingar och planeringar inför sitt bröllop... Det där med prästen kommer ni förhoppningsvis att skratta åt efter bröllopet.

Håller med s.m.i.l.e ~ jag ska också tänka på er när jag sitter bänkad framför tv:n med prinsesstårta i famnen!



Kram!