måndag 1 mars 2010

Välkommen Mars!

Bild från Expressen

Äntligen är det 1 mars och därmed första dagen i den första vårmånaden! Jag hörde någonting idag om att vädergudarna lovade vår om 2-3 veckor och jag hoppas att de har rätt den här gången!

Hur som helst kommer våren att vara här snabbare än vi alla tror och det är ju dags att börja tänka på påsk och vår ute i trädgården! Jag har så många projekt som jag skulle vilja genomföra men mer om det sen! Jag funderar starkt på att åka på trädgårdsmässan i både Kista och Älvsjö, vi får väl se om jag får med mig någon....det är så kul att gå på mässor, man får så många idéer och så mycket inspiration!

Håll ögonen öppna här på bloggen i veckan, jag tänkte utlysa min första tävling!

Nu ska jag sova, jag är så trött eftersom jag spenderade natten som var med att försöka trösta en rädd och jätteledsen Aaron, eftersom han verkar ha börjat drömma mardrömmar, stackarn! Hoppas att vi alla får sova lugnt och skönt i natt!

KRAM!

Inga kommentarer: