söndag 7 mars 2010

Bra helg!

Förrutom att Aaron, som en blixt från klar himmel, fick 39,5 graders feber igår kväll när vi var på middag hos goda vänner (och har det fortfarande, STACKARS liten vill bara sitta i knät och gosa, han måste verkligen känna sig vissen...) så har den här helgen varit jättebra och jag har hunnit med en massa här hemma!

I fredags kväll/natt gjorde jag påskkort som ska skickas på tryck i veckan. Vaknade tidigt igår morse och åkte med Aaron och mamma till IKEA där jag inhandlade lite inredning till köket. Vi har hela tiden haft en hörna i köket som bara har känts tom och tråkig så igår tröttnade jag och byggde helt enkelt denna sitbänk av två fläktskåp och lite fantasi! Dessa tavellister sattes upp för att piffa till det hela och jag är SÅ nöjd och undrar varför jag inte gjort detta tidigare??? Nu kan man sitta där och titta ut i trädgården, HÄRLIGT!

Jag har hunnit med att måla en byrå, baka bröd och upptäcka att min symaskin är trasig (MORR!!!) också så här har det hänt grejer! Det känns som att jag är "in the flow" just nu och då är det bara att fortsätta rida på vågen, eller hur???

Imorgon blir det VAB och då kanske jag och min lille snickare hinner med ytterligare något projekt här hemma, vem vet?

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll, allihop och stor kram till er alla som tittar in här!

3 kommentarer:

Lindis sa...

Va fint det blev!

Maria sa...

Vad duktig du är! Det blev jättefint!

Mellan fyra väggar... sa...

Mycket mycket snyggt!!:)