onsdag 24 mars 2010

JA, JAG KLARADE DET!!!!!!

Imorgon är det den 25 mars = ny månad om man räknar lönemässigt, vilket innebär att jag klarade att hålla mitt löfte om att ha en klädfri månad! Jag är så stolt över mig själv för vem hade kunnat tro det?!?! Om man bortser från att jag köpt ett par stövlar och ett regnställ (vilket jag räknar som förnödenheter och inte extravaganser i den vårflod som råder just nu!) så har jag inte köpt några kläder alls till mig själv och det har gått strålande bra!

Men nu är jag sugen!

Den här blusen från Kappahl kostar 349 kr och skulle passa mig jättebra tillsammans med ett par riktigt slitna jeans och converse. Jag gillar verkligen att blanda "sött" och "ruffigt", det gör liksom det hela lite oväntat och coolt! Ska nog ta mig en tur på lunchen imorgon för det är jag verkligen VÄRD!

Ha en trevlig kväll nu allihop!

Stora kramar!

6 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Bravo! Men nu får du ta igen det då;-) ut och shoppa!
Kram Lisa

Cajsa sa...

Trycket har kommit fram, men är inte inramat ännu. Det är superfint! Jag tar kort och lägger på bloggen inom kort. Kram Cajsa

Kärleksallen sa...

Grattis! :-)
Kramar Johanna

Lindis sa...

Ja nu tar du igen det då och handlar dubbelt??
I morgon ska jag på modevisning i lilla byn och på måndag blir det intervju i en klädbutik här. Så för min del är det mycket med kläder just nu.

L.

vitagavlar.blogspot.com sa...

Hej du!
I botten på de finfina boxarna står det P I P men jag hittar inget då jag googlar på det. Däremot hittade jag lika fina boxar fast runda hos House of Hedda, så kika där, vetja!
Kram Lisa

vitagavlar.blogspot.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.