måndag 22 mars 2010

Nya projekt

Idag har jag gjutit!

Med finbetong från byggvaruhuset så skapade jag enligt instruktionerna två olika alster! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra nu! Det får jag inte veta förrens imorgon eftersom föremålen ska "brinna" i 24 timmar.

Har man inga tyngder verkar ett äpple gå alldeles utmärkt!

Om jag inte blir jättesen hem från jobbet (ska till Landvetter på jobb vilket är på andra sidan landet) imorgon så kommer det bilder, så håll utkik!

Ha en fortsat bra kväll allihop och stor kram!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Spännande! Var har du hittat LoveMe-formen?

Mellan fyra väggar... sa...

Vilken energi du har!:)

Kärleksallen sa...

Heej!
Jo jag har fått din mail men inte hunnit skriva ännu tyvärr... jag ska göra det ikväll! Jag vill också gjuta... min make gjöt ( stavas? ) en bänkskiva så fler sånna blir det :-).
Kram