torsdag 18 mars 2010

Jag tror att jag har fått pippi!

Ja, det är sant!

Jag har blivit helt frälst i fågelholkar och fåglar av alla slag! De känns så befriande på något sätt! Tänk att bara kunna få fälla ut sina vingar och flyga!!!

De här små skönheterna hittade jag på Timaari som ska stänga alla sina butiker i Sverige och därför har 50% på hela sortimentet just nu! Jag tror nog att jag ska hänga dem i påskriset som jag ska hämta in i helgen.
Så ni som gillar att pyssla kan säkert hitta en del fina saker där till en billig pening just nu! Butiken i min stad har MASSOR av pyssel till barn och en STOR avdelning med papper och annat roligt så det kanske kan vara någonting för alla påsklovs-barn???

KRAMAR!

4 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Härligt! Tror tyvärr inte det finns nån butik i min närhet.

Jag är jättesugen på påskris med svagt pastelliga fjädrar men jag har inte lyckats hitta några ännu.

Vi får kanske ha en rosa påsk så min lilla rosa prinsessa blir nöjd här hemma... :-)

Kram! Imorgon är det fredag! fredag! fredag! och vi ska fira en stor liten kille som blir hela åtta år. Vart har tiden tagit vägen??

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag gillar oxå fågelholkar men INTE riktiga fåglar!
Jättesöta holkar du köpt!
Kram Lisa

MiA sa...

Hej Jenny!
Fågelholkarna är grymt coola! Burarna också... vi var i Tunisien i höstas och där sålde de vita fina snirkliga burar av trä nästan överallt. Jag var sugen på att köpa med hem, men lyckades låta bli :)

Kul att du gillar mina väskor!
De finns i min etsy-shop, kika in där vetja. Priserna inkluderar worldwide shipping så vill du handla så hör av dej till mej så kan jag dra av lite på priset eftersom porto inom Sverige blir billigare :)

Ha en skön kväll!
MiA

mia-snabela-vickevira-punkt-se
eller convo på etsy

jenny ♥ sa...

åh vilka söta! vi hade timarii för många år sedan men stängdes tyvärr här :-(

ha en härlig helg, kram!