söndag 28 mars 2010

Känner mig nöjd

Helgen har gått i shoppingens tecken.
Vi tog oss en tripp till grannstaden Linköping där jag sprang på det här bordet i butiken "Handplockat"och förälskade mig direkt! Vi gick ifrån affären men jag kände att det kallade på mig så vi gick tillbaka och slog till. jag har länge velat ha ett månbord och det här var perfekt i storlek och utseende! Oj, vad kul det är att göra fynd!!!!!

De här jeans-leggingsen fick också följa med hem. Jag blev så glad att hitta några byxor med detaljer som passade mig så jag slog till direkt! Med min korta längd (1.60) får man oftast vika upp byxorna eller klippa av dem, så det där med dragkedja nertill brukar bara vara att glömma, så gissa om jag blev glad när jag hittade de här??? Och ännu gladare blev jag att hitta dem i en butik där jag för tillfället hade 30% rabatt!
Så nu ligger mina vita converse i tvättmaskinen och blir rena och fina för de kommer att vara så snygga till de här byxorna och en vit blus. Det ska jag nog ha till jobbet imorgon!
Sen vill jag passa på att TACKA alla er som kommenterat mitt inlägg om vår lille son och skickat mail med styrkekramar och annat. TACK, ni stärkte mig verkligen när jag behövde det!

Kram!

6 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

UNDERBART BORD! Drömmer också om ett månbord och hoppas att det dyker upp snart.

Kram!

Lindis sa...

Förstår att du blev helnöjd, det var jättefint!!! Jag planerar en tripp dit nästa lördag :-)

s.m.i.l.e sa...

Och jag drömmer om UTRYMME för att kunna placera ett månbord... :-)

Jättefint!

s.m.i.l.e sa...

Hej! Jag igen. Glömde fråga om jeansen. Jag slår dig med 2 cm, men har samma problem med byxbenslängd. Var hittade du dina?

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilket fint litet bord!
Kram Lisa

Pernilla sa...

Å minsann - hittade just in hit via en annan blogg och såg mycket trevligt, och dessutom ett par jeans! Jag är oxå kort, bara 160 cm så jag brukar ha samma bekymmer. Får bli en sväng till Lindex!

Trevlig kväll! /Pernilla