onsdag 3 mars 2010

TÄVLING!

Nu drar jag igång min första tävling här på bloggen!

Det som lottas ut är detta tryck från Aaron & Me.

Trycket är 30x30 cm, tryckt på 280 g papper.

För att vara med och tävla lämnar du en kommentar till detta inlägg och lägger upp en länk till tävlingen på din blogg. Om du inte har någon blogg kan du självklart vara med och tävla i alla fall, skriv då bara en kommentar till detta inlägg eller ett mail till jennyklarsson@hotmail.com

Tävlingen pågår fram till den 10 mars kl 20.00.
Vinnaren av tävlingen kommer jag att presentera här på bloggen och trycket kommer att skickas hem till dig!

Kvällskramar från mig och lycka till!

21 kommentarer:

Fredrika sa...

Hejan, vill såklart vinna det fina trycket! /Fredrika

Lindis sa...

HEJ! Jag vill vara med och tävla!!!

Kram

Mellan fyra väggar... sa...

Å denna tävling vill jag inte missa!!
Ha en trevlig helg!!
Kram Sandra

Maria sa...

Hej hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Trevlig helg!

Lena sa...

Självklart vill jag också vara med, gillar verkligen det trycket!!!

Om Emelie sa...

Jag vill också tävla :-)

//Emelie

emelielundin@gmail.com

♥ mamman i huset ♥ sa...

Väldigt fint tryck som jag gärna tävlar om!

Har länkat ifrån bloggen!

Kram!

Cajsa sa...

Vill såklart vara med i tävlingen! Länkar från min blogg. Kram Cajsa i Sundsvall.

fröken Sätterlund ✯ sa...

Jag vill absolut vara med och tävla :) Hittade precis till din blogg!

Ha det gott!
Kram Therese

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, vilket fint tryck! Det vill jag gärna försöka vinna! Har inte besökt dig tidigare men kommer lätt göra det igen! Jag länkar!
/Lisa

Anonym sa...

Vill gärna tävla om det fina trycket. /Maggan

Erica sa...

jag är gärna med och tävlar! länkar också!

Erica sa...

nu har jag också länkat!

Maja sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. Vi ska precis börja renovera vår tvättstuga, eller rättare sagt göra en tvättstuga för just nu står tvättmaskinen i badrummet men nu ska vi göra en riktig tvättstuga. Den här superfina tavlan skulle passa perfekt på dörren!
Hälsningar Maja

Anna sa...

jag vill vara med å tävla.. söt tavla

Anonym sa...

Åh, vad jättefin den är, den vill jag gärna vara med o vinna.
Kramizar Sofie
sofie_helge@hotmail.com

TK sa...

Jag håller tummarna på att tavlan blir min!

//TK

Anonym sa...

Jag tävlar:)

Emma W sa...

Vilken mysig blogg du har och även webbutiken. Jag är ny här inne och ser att även jag hinner med att tävla. Vad kul!

Jag håller tummarna!

Mvh/Emma W

Malin sa...

Självklart vill jag också vara med och tävla! Trycket skulle passa perfekt i vår nya tvättstuga!

Kram Malin

malin80@home.se

Busigmamman sa...

Hej hopp...provar lyckan i min första tävling då ja är ny bloggare!!