måndag 15 mars 2010

Nya stövlar??? Jajjemän!

Jag har bestämt mig! Jag måste ha ett par nya gummistövlar! Jag har ju en klädfri månad och det går hur bra som helst faktiskt, men detta är inte extravaganser (det är ju just sådant jag tänkte bli bättre på att inte köpa) utan förnödenheter!!!!! SÅ BLÖTT OCH SLASKIGT UTE och jag vill INTE förstöra mina skor!

Jag funderade på ett par rosa från Viking när jag idag såg dessa i skyltfönstret på Skopunkten. 249 kr är ju ett fynd, eller hur?

Och så har man ju hört reklamen att man får det andra paret för halva priset och köper du tre par får du det tredje gratis...så jag kanske ska slå till på dessa två tygskor också, skulle passa bra i vår! De kostar 179 kr st.

Ja, vi får se imorgon, vad som får följa med hem!

Kram och god kväll, folks!
PS. Manikyren var hur skön som helst och mina naglar blev SÅ fina!

2 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilka kanonfina stövlar! Jag är oxå på jakt efter det för kommande slask och sandlådelek! Får nog besöka Skopunkten jag med och är man ändå där kan man ju, som du skriver, lika gärna köpa sig två par skor oxå;-)!!! Tack för inspirationen!
Kram Lisa

Bea sa...

Jättefina stövlar, skulle också behöva ett par. Det är ju perfekt med skopunkten att man får ett par gratis vid köp av 3!