torsdag 11 mars 2010

Nya kuddar i soffan

Innan min symaskin haverade igen igår kväll hann jag sy 3 nya kuddfodral till soffkuddarna. Tyget hittade jag för en riktigt billig peng på IKEA i helgen, tyg till 4 kuddar kostade ca 100 kr. Inte illa, om ni frågar mig!Jag ska ut och leta efter något tyg som går i rosa också, och kanske något som går mer i turkos så att vi får in lite färger i vår soffhörna också!

Det blev inte dagis för den lilla sjuklingen idag heller, snuva och rejäl hosta står på tapeten idag...stackarn, men jag tror allt att han orkar åka med mig på en liten tur nu på förmiddagen!

Ses sen!

1 kommentar:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Gud, vad fint! Är det blommiga tyget oxå IKEA? Alltid roligt att göra fynd! Hoppas din lille kryar på sig snart!
Tack för din peppande kommentar på min blogg, jag behöver det!
Kram Lisa