måndag 15 mars 2010

Måndagslista - en nyhet här på min blogg

Av alla stjärnor på himlen, lyser du starkast Aaron!!!


Jag surfade in på Jennyn`s blogg (http://jennyn.blogg.se/) där hon uppmanar alla att skriva måndagslista för att påminna sig själv om att det faktiskt finns många små saker i livet att vara VÄLDIGT tacksam över.

Så från och med idag ska jag försöka skriva en måndagslista, gör det du också och påminn dig själv om allt roligt som faktiskt finns omkring dig! Och skrivr du en kommentar till Jennyn´s måndagslista så länkar hon till ALLAS listor så att du kan gå in och titta på allas listor och glädjas över MÅNGA saker!

1. Jag glädjs över att våren är på ingång.
2. Jag spenderar mycket tid med att planera inför vårt bröllop som ska gå av stapeln den 19 juni, jättekul!!!!!!

3. Jag har en underbar familj, utan mina killar skulle jag inte klara mig!
4. Jag är oerhört glad över att mitt företag Aaron & Me, Formgivning där hjärtat får ta plats, går bra och fler och fler vill ha mina tryck och kort! Jag är SÅ lycklig att jag vågade ta steget!
5. Ikväll ska jag gå på manikyr, hur lyxigt som helst!

Ja, nu ska jag gå och fixa lite middag, ris, kalkon och sweet and sour-sås, gott!

Kram!!!!!

2 kommentarer:

jenny sa...

Hej! Så roligt att du är med på måndagslistan :) Vilken härlig blogg och kreativ du är, hamnar snabbt bland mina favoriter så att jag kan följa dig framöver :)

Hoppas du har en strålande kväll! Kram Jenny

Maria sa...

Vilket trevligt initiativ! Visst är det viktigt att påminna sig om allt fint man har runt omkring sig! Fin bild på Aaron! Kram