onsdag 3 mars 2010

Scrapbooking

Scrapbooking-kursen som jag var på igår gav mersmak!

Oj, så kul det var! När man sitter och pysslar och knåpar förlorar man verkligen både tid och rum och de tre timmarna som vi var på kursen försvann alldeles för snabbt!
Jag gjorde den här lilla "asken" som jag blev nöjd med, för att vara nybörjare. Man hade blivit ombedd att ta med 12 valfri bilder. Jag tog med 12 visdomsord som jag bara hade skrivit ut på vanligt vitt papper på skrivaren, och det här är resultatet!
Asken har flera sidor, eller flikar, som man kan vika ner och titta på det som står, jag har tänkt att kanske ha den på jobbet, den ser lite ut som en godis när den är stängd och så får man sig flera tankeställare när man öppnar den!
Jag älskar det prickiga pappret som utgör utsidan på asken och det blev ju hur fint som helst när man fixade och trixade med papper, saxar, stämplar och annat!
Nu ska jag plantera lite nya vårblommor i små krukor, vad gör man inte för att få lite vårkänslor?????
Många kramar!

2 kommentarer:

Maria sa...

Jättefina grejer!

Lena sa...

Men sååå fint!!! Vad duktig du är!