tisdag 16 mars 2010

Bra dag!

Idag har varit en bra dag!
Jag åt lunch med en mycket god vän, hittade gummistövlarna jag letade efter och har nu ikväll dragit igång ett litet måleriprojekt, bilder utlovas när det är färdigt!

Jag har också hunnit med att köpa ett urgulligt mönster på små ugglor (på internet kan man hitta många, billiga, otroligt fina saker - det mönstret jag hittade fanns på en amerikansk sida) så snart kommer symaskinen få gå varm igen!

Men roligast av allt, jag har sålt mina första gratulationskort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR SÅ GLAD ATT NI DÄR UTE VILL HA MINA SAKER!!!!! Det var kort som dessa som såldes idag, alla finns som dubbelsidiga och enkelsidiga i färgerna rosa, brun, blå och gul!

LIFE IS SWEET!

5 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Hej Jenny.

Vilka fina saker du gör. Jag tycker du är så duktig.

Ska ni gifta er i sommar? Vad kul. Har du kollat in sidan Snippet and ink eller nåt sånt. Där inne är jag hela tiden fast vi inte ens ska gifta oss snart, hihi.

Tack för dina goa kommentarer hos mig, jag blir så glad.

Jag vet inte exakt när reportaget kommer, men eftersom vi har kört på påsk tema så gissar jag på april/mars 2011. Sååå långt kvar.

Kram kram
Marit

Marits vita skrin sa...

Grattis förresten till att det går så bra för dig och dina fina illustrationer. Jag är inte förvånad ;)

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilka jättefina kort! Det är väl klart att folk vill ha dem!
Stor kram Lisa

Kärleksallen sa...

Åh jag vill bara tokshoppa alla dina fina saker!!!

Kan du skicka mig din mail adress så kan vi prata via den om barnvagnshänget...
Kram Johanna

bea sa...

vilken fin webshop du har, jättemycket fina saker!