tisdag 23 mars 2010

Så här blev resultatet!

Väl hemma från lyckosamt jobbuppdrag på Göteborg Landvetter Airport var jag ju tvungen att kolla hur min gjutning hade gått och så här blev resultatet!
För att vara första gången är jag helnöjd! Kanske för många luftbubblor och pärlorna jag la i formen hade av någon anledning blivit silvriga istället för pärlemofärgade. Men det gör ingenting!

Det här var ju riktigt kul och jag ska absolut försöka mig på lite större projekt senare i vår när man kan vara utomhus och arbeta.

Imorgon blir det med stor sannolikhet VAB för min del, Aaron verkar ha gått och blivit förkyld, stackarn! Hoppas att han känner sin bättre imorgon.
Kram!

11 kommentarer:

Lindis sa...

Det blev ju jättebra! Jag såg en sån där form i en butik i Jönköping. Jag tänkte på kakor...

Karolina sa...

Gud så fint! Jag blir så inspirerad av din kreativitet!

Kram
Karolina

s.m.i.l.e sa...

Snyggt!

Hoppas Aaron piggnar till snabbt. Min lilla ska få gå på dagis imorgon hade jag tänkt.

Lena sa...

OJ vad fint det blev, ska prova det jag med:)

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vad fint det blev! Du är duktig du!
Inspirerande, kanske kan vara nåt till sommaren även för mig!?
Kram Lisa

LillaLollo sa...

Men åh vad fint det blev! Jag vill göra sådana! Har nu letat som en galning efter bokstavsformar på nätet, men kammade noll. Var har du köpt dina, undrar jag följaktligen... /Lollo

Kikan sa...

Wow! Vilken fantastiskt bra idé!!! Kram Kikan

Anonym sa...

Smart idé! var har du köpt muffinsformarna??

Kram Louise

Annika kort & gott sa...

Så himla fina bokstäver du gjort! Jag sällar mig till skaran som undrar var du köpt formarna.

erika sa...

Jag undrar också var du köpt formarna. = )

anna sa...

Jag undrar också vart du köpt formarna?? /anna