onsdag 17 mars 2010

En gammal fågelbur

Igår berättade jag om ett litet målarprojekt som jag gjorde igår och här kommer bilder.
Jag hittade den här gamla fågelburen får en billig penning i en liten butik i stan och med lite vit sprayfärg blev den så här fin! Jag gillar den lite gamla, slitna looken som blev av sig själv, av någon lustig anledning.

Den fungerar nu som ett litet bo till mina färggranna små fåglar.
För övrigt är det inte bara fåglarna som gillar buren, Aaron är helt frälst, han leker och leker och leker med dessa fåglar i buren så vi funderar alvarligt på att kanske köpa en riktig kanariefågel!
Nu väntar powerwalk!

Kram!

5 kommentarer:

Lena sa...

Åååå vad fin! passar ju perfekt med dom underbara fåglara i:)

Lindis sa...

oj va fint! Kan tro att Aaron leker med dom

s.m.i.l.e sa...

Wow! Läckert! Ännu ett inspirerande projekt.

kram!

Kärleksallen sa...

Men hur duktig får man vara??? :-) Jätte fint Jenny!
Kramar Johanna

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vilken söt bur, vilken skillnad det blev när du målade om den :) Vad roligt att sonen tycker så mycket om den. Fåglarna du har gjort är ju ursöta :)

Kram Therese