söndag 28 februari 2010

Me- A Shopoholic?


Ja, ibland kan jag börja undra om jag inte faktiskt är en shopoholic på riktigt?

I helgen var vi i Vimmerby och där hittar jag alltid fina saker på en affär som heter Hemma hos Emma. Jag vet att jag inte ens borde gå in där men jag dras dit som en tjuv dras till ett olåst hus om natten.... ja, ett linne och en vårjacka fick följa med mig hem, jag visar bilder snart!

Jag tror faktiskt att jag ska ha en "klädfri månad" nu i mars, och då menar jag inte att jag ska gå naken utan att jag inte ska handla några kläder i mars. Kanske ingen big deal för många men en svår uppgift för mig! Vi får se om jag klarar av det, avrapportering sker i slutet av månaden!

Nu väntar en lång arbetsvecka och scrapbookingkurs med bästa mammagruppen på tisdag kväll, KUL!

KRAM!

3 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Ja det är inte utan att den tanken slagit mig också. Om mig, alltså. ;-). Fast så brukar jag rättfärdiga det med att jag är en hejare på att göra fynd! Jag kan vänta ut en grej tills den hamnar på rea eller så (händer faktiskt oftast) så bara springer jag på nåt som plötsligt säljs extra fördelaktigt.

:-)

Kram! Jätteroligt att du fastnat för min blogg!

Lena sa...

Ha ha ha, lycka till!
Trycket blev kanon, TACK!och grattis till det kommande bröllopet, vad härligt!!!
KRAM

Sofie N sa...

För mig är det träningskläder som är Akilleshälen... Jag använder ju mest landstingspyjamasen och träningskläder. Vanliga kläder har jag ingen användning för hehe..
Jag kanske borde låta bli att köpa träningskläder i mars? (Måste dock betala ett par byxor jag köpte igår på nätet...) kram/S