fredag 12 februari 2010

Mitt lilla kryp in har fått några nya saker!

Tidigare har jag skrivit om att vi håller på att flytta ner vårt kontor till nedre våningen på vårt hus. Det har väl inte gått i raketfart men jag har min pysselhörna där nu i alla fall. Där har jag papper, pennor, pärlor, symaskin, tyger och annat smått och gott som kan behövas när pysselandan faller på!
I går var jag i huvudstaden och då passade jag på att besöka Panduro, ett Mekka för mig! Där hittade jag dessa tre förvaringslådor i plåt med härliga blommönster på. En stor, och två lite mindre. Perfekta att ha papper, garn, tråd eller annat smått i om man vill hålla ordning på sina grejer! Och det är ju inte bara så att de är praktiska, de är ju så fina att man skulle kunna ha dem tomma till och med! Och det bästa av allt är att de var rea på dem, så jag fick alla 3 för 189 kr!
Nu ska jag försöka få lite ordning i denna hörna som just nu ser ut som en liten rövarkula! Sen väntar hemlagad pizza med skinka och färska champinjoner.

Ha en bra fredagskväll, allihopa!

KRAM!!!!!

1 kommentar:

Camilla på U sa...

Vilken fin pysselhörna du har! En sån strävar jag också att skapa här hos mig. Men jag har inte kommit så mycket längre än att leta skrivbord...

Ha de gott!